Gadżet idealny – jak go znaleźć?
Gadżet reklamowy to taki produkt, który chcemy aby nasz klient zapamiętał. Ma on być przede wszystkim oryginalny, użyteczny lub taki, który przyciąga wzrok i który możemy mieć zawsze pod ręką. Najczęściej taki gadżet reklamowy pełni rolę upominku, musimy więc zadbać o to aby spełniał oczekiwania obdarowanych osób. Dobrze więc jeśli pełni jakąś określoną funkcję, wtedy mamy pewność, że nasz klient będzie z takiego podarunku zadowolony.
Kto i komu?
Gadżety zamawiamy głównie po to, by obdarować nimi klientów, ale także partnerów biznesowych i kontrahentów podczas targów czy innych ważnych wydarzeń w życiu firmy. Bardzo ważne jest to, aby gadżet kojarzył się z naszą firmą, a szczególnie branżą. Inny produkt będzie odpowiedni dla firmy transportowej, a inny dla biura rachunkowego. O ile w branży transportu możemy postawić na kubki termiczne czy skrobaczki do szyb, w biurze rachunkowym odpowiednim artykułem promocyjnym będzie kalendarz czy kalkulator. Adekwatnie biura i urzędy zamówią długopisy czy notesy, natomiast kluby fitness czy siłownie będą stawiały na torby czy bidony. Wybór gadżetów jest ogromny, ważne żeby potrafić dobrać odpowiedni dla każdego.
Z jakiej okazji?
Okazji może być naprawdę wiele. Organizujesz event czy konferencję, obchodzisz rocznicę funkcjonowania Twojej firmy, zbliżają się targi branżowe? Na każde z tych wydarzeń potrzebne będą gadżety reklamowe. Nieraz wystarczą słodycze, np. krówki z logo, innym razem stawiamy na funkcjonalne gadżety, którymi są kubki sublimacyjne lub termiczne, czy bidony. Inna rolę pełnią gadżety na specjalne okazje – Boże Narodzenie czy Wielkanoc, a także specjalne wydarzenia po stronie klienta. Wtedy potrzebne są bardziej wyszukane artykuły. Takie ekskluzywne gadżety będą odpowiednie dla osób, które chcemy wyróżnić w szczególny sposób.
Za ile?
Oferujemy szeroki wachlarz gadżetów reklamowych. Dajemy możliwość wyboru w przedmiotach zarówno po kilkadziesiąt groszy za sztukę, jak i w markowych rzeczach za kilkaset złotych. W przypadku drobnych gadżetów cena maleje z ilością zamawianych sztuk, zależy też m.in. od tego w jaki sposób będzie nanoszone na przedmiot logo firmy (nadruk, grawer, haft itp.).
W skrócie:
- Gadżet reklamowy to wizytówka firmy – buduje jej wizerunek, więc uważajmy, by nie stały się jej antyreklamą.
- Jakość jest ważniejsza od niskiej ceny – lepiej zamówić mniejszą ilość gadżetów niż tanie ale niskiej jakości
- Eleganckie upominki zawsze są w cenie
- Nie przesadzajmy z wielkością logo – czasem im mniejsze, tym lepiej
- Odpowiednia ilość – uwzględniajmy ile gadżetów mamy szansę rozdać w określonym okresie czasu.
Przykłady gadżetów z logo firmy
Biuro i praca (długopisy, zestawy piśmiennicze w tym pióra – w etui lub bez, etui na artykuły piśmiennicze, zakreślacze, ołówki, kredki, zestawy piśmiennicze, notesy, karteczki samoprzylepne, stojaki biurkowe, klipsy do notatek, kalkulatory).
Elektronika i inne (powerbanki, pamięci USB, pendrivy, podkładki po myszkę komputerową, wskaźniki laserowe, akcesoria do komórek, zegary, stacje pogodowe).
Sport i wypoczynek (kubki termiczne, gadżety na plażę, gadżety sportowe i gry, gadżety turystyczne).
Dom i ogród (otwieracze, korkociągi, ramki, akcesoria kuchenne, na grilla i piknik, gadżety kosmetyczne)
Jedzenie i picie (słodycze reklamowe, bidony, kubki termiczne, filiżanki, kubki ceramiczne)
Szkoła i ekologia (artykuły piśmiennicze, notatniki, produkty ekologiczne).
Odzież i tekstylia (koszulki, kurtki, odzież BHP, czapki).
Potrzebujesz oryginalnych gadżetów reklamowych?
Zapraszamy do kontaktu!
Zapraszamy do kontaktu!