Telefon +48 574 987 112 E-mail sklep@agencja-krosno.pl Godziny otwarcia Pon - Pt: 8:00 - 16:00
Cena
Metody znakowania produktów
Kolor
Rozwiń
Filtruj

Stojaki i potykacze

  • Pokazuje 1–0 z 0 wyników

W jakich celach używa się stojaków i potykaczy reklamowych?

Popularne elementy systemów wystawienniczych, jakim są potykacze i stojaki reklamowe, służą do celów marketingowych oraz są ciekawym sposobem komunikacji wizualnej z odbiorcami reklamy. Doskonale eksponują umieszczone na nich treści reklamowe w bardzo profesjonalny sposób. Dzięki nim można łatwo i szybko dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz zbudować świadomość marki. W atrakcyjny sposób informują o rabatach, nowościach w ofercie czy o atrakcyjnych produktach. Chętnie korzystają z nich także właściciele restauracji i informują na nich klientów o promocjach lub daniach dnia. Można umieścić na nich treści reklamowe w wielu formach, chociaż najczęściej wybierane są plakaty reklamujące produkty i usługi.

Tradycyjne formy reklamy zewnętrznej są równie ważne, co nowoczesny marketing internetowy. Pozwalają na lepsze dotarcie do lokalnej społeczności, dlatego często korzystają z nich sklepy stacjonarne czy restauracje. Wiele firm korzysta z przyciągających wzrok banerów reklamowych rozmieszczonych w przestrzeni miejskiej. Natomiast dzięki stojakom i potykaczom łatwo zaprezentować ofertę przechodniom na ulicy, uczestnikom spotkania albo osobom robiącym zakupy w galeriach handlowych. W każdej z tych sytuacji potykacz wyróżnia się wizualnie i zwraca uwagę, a zatem jest doskonałym nośnikiem treści reklamowych.

Zalety potykaczy i stojaków reklamowych

Jeżeli zależy Ci na przenośnej reklamie, którą można postawić praktycznie wszędzie, stojaki i potykaczce reklamowe będą na pewno dobrym wyborem. Są one bardzo proste w użytkowaniu – ich rozłożenie i złożenie zajmuje praktycznie kilka sekund. Pomimo dużych rozmiarów, po złożeniu na płasko bardzo łatwo je przechowywać i nie zajmują dużo miejsca. Można postawić je pod ścianą w biurze albo w sklepie, gdzie na pewno nie będą przeszkadzać. Zmieszczą się także w większości bagażników w samochodach, a więc można zabrać je ze sobą na wyjazdy służbowe i tam zaprezentować ofertę firmy.

Potykacze reklamowe i stojaki na plakaty można ustawić na linii wzroku potencjalnych klientów albo na ich drodze – dzięki temu na pewno zwrócą na nie uwagę i będą bardziej skłonni skorzystać z ofert sklepu albo restauracji. Treści reklamowe można łatwo wymieniać dzięki odpowiedniej konstrukcji. Pozwala to na umieszczaniu na potykaczach i stojakach różnych reklam praktycznie każdego dnia, czym na pewno można zaintrygować przechodniów.

Potykacze i stojaki reklamowe sprawdzą się zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz

Ogromna zaletą potykaczy reklamowych i stojaków jest ich mobilność. Można łatwo przenosić je z miejsca na miejsce, dzięki czemu nie jest to tylko i wyłącznie jednorazowa forma reklamy. Można stawiać je wewnątrz budynków, podczas na przykład targów lub konferencji jak i na zewnątrz, gdzie przyciągają wzrok i przekazują przechodniom treści reklamowe albo zachęcają do skorzystania z oferty. Dzięki temu stojaki i potykacze sprawdzą się w wielu sytuacjach i będą w każdej z nich godnie reprezentować firmę oraz doskonale spełniać swoje zadanie.

Skorzystaj z naszej oferty stojaków i potykaczy reklamowych

Znajdziesz u nas produkty wysokiej jakości wykonane z dobrych jakościowo materiałów, które są odporne na uszkodzenia oraz działanie warunków atmosferycznych. Dzięki temu stojak lub potykacz będą służyły Ci przez bardzo długi czas. Twoja reklama będzie doskonale wyeksponowana w przestrzeni publicznej, dzięki czemu zdobędziesz nowych klientów, a Twoja firma utrwali się w świadomości bardzo szerokiego grona odbiorców.

Zapraszamy do kontaktu - chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i przedstawimy naszą ofertę.


Copyright © 2019 mediadesign - Agencja reklamowa